Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Kategorie

Nejprodávanější produkty

Informace

Spotřebitelský reklamační řád

 Spotřebitelská reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

K reklamaci je nutné ve všech případech zaslat reklamovaný produkt, předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o reklamaci nejpozději do 7 pracovních dní na jeho uvedený e-mail, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu obvykle do 7 dnů, nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace.

 V případě, že se v záruční dvouleté době vyskytla vada, je nutné rozlišit mezi podstatným a nepodstatným porušením kupní smlouvy. V prvním případě si zákazník může vybrat, zda chce zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo uplatnit slevu. U nepodstatného porušení zákazník může žádat odstranění vady či slevu.

 Reklamační řízení se řídí Občanským zákoníkem ČR.