Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Žádné produkty
Polyamidová šnůra o průměru 3 mm, která se používá pro uvázání stanu na...
Stanová plachta na podsadu - rozměr: 195x195cm, 200x200cm aj. Plachta na...
Kolík k týpí o různých průměrech Obráběné z tvrdého dřeva s drážkou pro...
Podsady jsou vyrobeny ze smrkových, oboustranně hoblovaných prken, s...
Konstrukce z ocelových trubek průměr 20mm, tl. stěny 1 mm a spojek, s...
Stan na podsadu 197x197 a 202 x 202, Výška 140, 150 a 160 cm,...
Impregnační roztok pro bavlněné látky - parafinová emulze 1.litr
Molitanová PUR matrace 190 x 70 cm délka: 190 cm šířka: 70 cm výška: 7 cm
Pro ochranu zahradního topidla před živly po celý rok do každého počasí.
Zahradní topidlo ETNA DELUXE je určeno pro zvýšení tepelné pohody za...
S regulátorem tlaku na kartuši 7/16 připojíte nízkotlaká zařízení jako...
Spotřebitelská reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
K reklamaci je nutné ve všech případech zaslat reklamovaný produkt, předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o reklamaci nejpozději do 7 pracovních dní na jeho uvedený e-mail, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu obvykle do 7 dnů, nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace.
V případě, že se v záruční dvouleté době vyskytla vada, je nutné rozlišit mezi podstatným a nepodstatným porušením kupní smlouvy. V prvním případě si zákazník může vybrat, zda chce zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo uplatnit slevu. U nepodstatného porušení zákazník může žádat odstranění vady či slevu.
Reklamační řízení se řídí Občanským zákoníkem ČR.