Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Kategorie

Nejprodávanější produkty

Informace

Nové produkty

Spotřebitelský reklamační řád

 Spotřebitelská reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

K reklamaci je nutné ve všech případech zaslat reklamovaný produkt, předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o reklamaci nejpozději do 7 pracovních dní na jeho uvedený e-mail, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu obvykle do 7 dnů, nejpozději však do 30 dní ode dne uplatnění reklamace.

 V případě, že se v záruční dvouleté době vyskytla vada, je nutné rozlišit mezi podstatným a nepodstatným porušením kupní smlouvy. V prvním případě si zákazník může vybrat, zda chce zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo uplatnit slevu. U nepodstatného porušení zákazník může žádat odstranění vady či slevu.

 Reklamační řízení se řídí Občanským zákoníkem ČR.